ראשי פרקים
מה זה קידום אתרים?
קידום אתרים הוא תהליך, תהליך שעוזר לכם להגיע ללקוחות פוטנציאליים שנכנסים למנוע החיפוש הגדול בעולם "גוגל" ומקלידים את מילת החיפוש המתאימה בעבור השירות או המוצר שהם צריכים ומתעניינים בו.
בכל מילת חיפוש שיקלידו גוגל ידאג לשלוף עבורם אלפי תוצאות מכל עבר ממקורות ומתארים שונים, כאשר חלקם יופיעו בעמודים הראשונים כתוצאות מובילות ורלוונטיות יותר וחלקם יופיעו בעמודים מאוחרים יותר.
כל העסקים ומציעי השירות מצטופפים לתוך אותה המשבצת – ונאבקים על תשומת הלב של מליוני הגולשים במנוע החיפוש.
בעולם יש כיום יותר מ-1,740,000,000 אתרי אינטרנט, כן כן מיליארד שבע מאות וארבעים מיליון אתרים!!
מדובר במספר גבוהה אפילו יותר מאוכלוסיית סין או הודו והמספר ממשיך ועולה בכל דקה שעוברת, כן, גם עכשיו.
האינטרנט הוא השוק הפתוח הגדול ביותר בעולם – והוא מלא בספקים ובסוחרים שרוצים למכור את המוצר שלהם ללקוחות.
הם צועקים, עושים רעש ונלחמים על כל גולש יקר שיכנס אליהם לחנות לבדוק את הסחורה ולקנות אצלהם.
מאחורי כל מילת חיפוש תחרותית בגוגל, עומדים מאות מתחרים שיש להם מה למכור ולהציע לאותם צרכנים.
במציאות תחרותית כל כך, האתר החדש והנוצץ שלכם יכול לעמוד שומם שנים מבלי שיקבל חשיפה במנוע החיפוש.
לא משנה כמה מחשבה או תכנון השקעתם בו, לא משנה כמה מוצלחת אסטרטגיית המכירה שלכם, או כמה המוצר שלכם הרבה יותר טוב מהמוצרים האחרים שבקטגוריה הזו, אף אחד לא מבטיח לכם את המקום ב"שוק" של גוגל ואת תשומת הלב.
כאן אנחנו נכנסים לתמונה ומציעים לזרז את קידום האתר שלכם בגוגל ולהכריז בפניו כי האתר שלכם הוא הרלוונטי ביותר למילות החיפוש שקשורות אליו וששווה לו להציג אתכם לפני המתחרים שלכם.
קידום אתרים הוא האומנות הנחשקת והתחרותית ביותר שיש ברשת.
מדובר בשילוב של המון טכניקות מתקדמות ומתוחכמות וביישום ההוראות המדויקות שגוגל מספקת עבור בוני האתרים שנועדו לגרום לאתר שלכם להיות האתר הרלוונטי ביותר ובשם כך לגרום לגוגל להציג אותו במעלה תוצאות החיפוש לפני האחרים.
כשזה מגיע לקידום אתרים בגוגל, אנו בחברת Webico יודעים איך לגרום לכם להגיע לפסגה במהירות האפשרית.
מה משפיע על מיקום האתר בגוגל?
איך בעצם גוגל יודע לבחור את האתרים שהוא יציג בתוצאות החיפוש הראשונות?
איך אנו יכולים לגרום לו להבין שיותר משתלם לו להציג אותנו לפני המתחרים שלנו?
מדי יום, גוגל משנים, מחליפים ומוסיפים נתונים שהאלגוריתם שלהם בודק במהלך הסריקה של אתר מסוים.
על חלק מהפרמטרים שנבדקים ניתן להשפיע וחלק אחר הוא הנסיון וההתמדה.
רלוונטיות של האתר לגולש
גוגל הוא מנוע חיפוש שהמטרה העיקרית שלו היא לעזור לגולשים בו למצוא בדיוק את מה שהם צריכים במהירות המירבית.
במידה והגולש ימצא את מה שהוא מחפש, סביר להניח כי בפעם הבאה שיצטרך שירות או מידע כלשהות יחזור לחפש באותו המקום וכך גוגל הרוויח גולש מרוצה ומחזק את המעמד שלו כענק החיפוש העולמי.
כדי שיוכל להציג למשתמש שמחפש בו בדיוק את מה שהוא צריך ולא דברים שפחות רלוונטיים האלגוריתם של גוגל צריך לבדוק ולחקור את האתר, ללמוד על תנועת הגולשים בו ואת הרלוונטיות שלו האתר לנושא.
בדיוק לשם כך, כאשר אנו יושבים, מתכננים ומאפיינים את האתר שלכם אנו שמים דגש על אתר רלוונטי לנושא עם תוכן אמיתי, מקצועי, מהימן\ ענייני וחשוב כזה שיוסיף ערך עבור הגולשים בו ויתמוך בנושא שלו.
קישורים חיצוניים
כאשר הבוט גוגל גולש באתר כלשהו ומזהה קישור לאתר חיצוני אחר נדלקת לו נורה ומבשרת לו כי כנראה האתר המקושר הוא אתר רלוונטי או מעניין מספיק עד כדי כך שהוא קושר מאתר.
בנוסף גוגל בודק את כמות הלחיצות על הקישור וכמות התנועה ממנו, כך, קישורים אשר מניבים תנועה נחשבים לקישורים טובים יותר מקישורים ללא תנועה של גולשים.
בין אם מדובר בעמוד נחיתה או אתר מתוחכם במיוחד המכיל עשרות עמודי תוכן כאשר אנו יוצרים את אסטרטגיית בניית קישורים עבור האתר, אנו מתייחסים לנושא שבו האתר שלכם עוסק ולפי הנושא בונים את הקישורים מאתרים שתומכים בו ויספקו תנועה איכותית שתתריע ותחזק אצל גוגל את אתרכם במשך הזמן.
תקינות, אופטימיזציה וזמני טעינה
בגוגל אוהבים אתרים שעובדים טוב ומהר.
כמו רוב הגולשים גם גוגל לא אוהב אתרים כבדים, שנטענים לאט ובתוכם מלא תוכן ארוך שנטען נצח ומקשה על הגלישה.
כדי שאתר יעלה מהר ויעבוד מהר חשוב לבצע אופטימיזציה למערכת האתר, לתמונות המוצגות בו, לתוכן ולמשאבים של המערכת שנטענים מהשרת.
חשוב מאוד שהאתר שלכם יהיה אתר רספונסיבי לחלוטין ומותאם לגלישה בכל סוגי המכשירים על מנת להתברג בתוצאה גבוהה ועל מנת שגוגל יעריך את האתר כאתר תקין שעבר התאמה למובייל.
באמצעות מערכת התוכן ובזכות טעינת משאבים מרוכזת משרת מרכזי מהיר אנו יודעים להגיע לזמני טעינה מהירים מאוד.
קידום אתרים אורגני
ברחבי הרשת משוטטים בוטים חכמים שמפעילה גוגל, הם קוראים כל אתר, סורקים כל מילה – ומחליטים מי האתר הכי רלוונטי עבור כל מילת חיפוש את מי לקדם במעלה הרשימה.
לגרום לבוט של גוגל לזהות את האתר שלכם כאתר רלוונטי בעבור מילת חיפוש מסוימת ולהציגו בתוצאות הראשונות זה נקרא על קצה המזלג קידום אתרים אורגני בגוגל.
הבוטים הללו יודעים איך לזהות תוכן איכותי – ולתגמל את מי שמשחק לפי הכללים שלהם.
אנחנו יודעים איך לשחק לפי הכללים של גוגל.
השיטה הזו נקראת קידום אתרים אורגני (Search Engine Optimization), שיטה שאנו בWebico התמקצענו בה לאורך שנים של ניסוי, טעייה, למידה ועבודה קשה.
חקרנו את מנוע החיפוש של גוגל, קראנו את כל הדרישות והבקשות שלהם מבוני האתרים ולמדנו איך לבנות אתרים מתאימים לדרישות ובסופו של דבר להביא אותם למקומות הנכונים והרצויים לנו.
אנחנו יודעים איך לכתוב את התוכן הרלוונטי והמתאים ביותר בעבור אתר מסוים, איך לנסח טקסטים אפקטיביים ואיפה להוסיף את הקישורים החכמים שיביאו לכם את הגולשים המתאימים.
זה שיש לכם אתר – לא אומר שאתם קיימים ברשת.
באמצעות קידום אתרים אורגני אתם יכולים לגרום לגוגל להפנות את הזרקור עליכם – ולהביא אליכם לקוחות חדשים.
קידום אתרים ממומן
זה הפתרון הבסיסי והפשוט יותר, שיכול להזרים תנועה של גולשים איכותיים לאתר שלכם במהירות אבל כאשר תשתמשו בו תאלצו להשקיע כסף לעיתים רב על מנת לקבל את התוצאה הדרושה לכם.
במידה ותבחרו באופציה הזו תצטרכו להגדיר תקציב חודשי בעבור הוצאות הפרסום ואנו נוכל לתכנן את הקמפיינים לפיו.
אנו מומחים בניסוח ופרסום מודעות ממומנות בגוגל ובפלטפורמות אחרות – כמו פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וטוויטר. באמצעות ניסיון של שנים בפרסום מקוון, למדנו איך בונים מודעה מנצחת שמביאה לקוחות.
המטרה הסופית בקידום אתרים ממומן הוא לנסח את המודעה המושכת ביותר ולהשקיע את הכסף במקומות הנכונים.
במידה ולא תעשו את זה ברוב המקרים הכסף יתבזבז ולא יניב תוצאות משמע הכסף ילך לפח.
באמצעות שיטות יעילות ויצירתיות, גם בקידום ממומן אנו יכולים להביא לכם את התוצאות הטובות ביותר – במינימום עלויות.
כשזה מגיע לקידום ממומן בגוגל, את המקום הראשון לא קונים רק בכסף – אלא בשכל.
לשיווק אפקטיבי ונכון ברשת אתם לא צריכים משרד פרסום יקר או קופירייטרים שיגבו מכם סכומים גבוהים
אתם זקוקים לאנשים חריפים שחיים, ונושמים את עולם הפרסום הדיגיטלי.