ראשי פרקים
דף נחיתה הינו הדף הראשון שהגולש 'נוחת' עליו כאשר הוא נכנס לאתר מסוים שאותו הוא מקבל בפרסומת שעליה הוא לוחץ, בתוצאות החיפוש בגוגל או במודעה ממומנת שתפורסם בפייסבוק או גוגל.
מדובר בדף פרסומי אינטרנטי עם תוכן שיווקי בדרך כלל ועיצוב שמתכתב עם אופי המוצר או השירות ומטרתו העיקרית היא לייצר פניות והתעניינות מצד לקוחות פוטנציאלים שמגיעים אליו.
לרוב, הגולש ינחת בדף הנחיתה לאחר שהקליק על מודעת פרסום שאליה נחשף ברשת אך לעיתים עמוד הנחיתה מוצב בתוך האתר עצמו ומשמש כעמוד נוסף של מוצר שאותו נרצה לקדם באתר שלנו.
מטרת העל של דף הנחיתה הוא לגרות, לעניין ובסופו של דבר לגרום לאותו גולש שנחת עליו לבצע פעולה, לרוב , זה יהיה להשאיר את הפרטים שלו על מנת לקבל מידע נוסף באימייל או בטלפון לגבי מוצר בו הוא מתעניין.
מה המטרה של עמוד נחיתה?
כפי שכבר ציינו, בניית דפי נחיתה במטרתו העיקרית והראשית הוא להניע את הגולש אשר מגיע אליו להשאיר את הפרטים שלו ולייצר פניות רבות ומאגר של לקוחות שתרים אחר אותו שירות או מוצר שאנחנו מציעים.
דף נחיתה אמור לייצר אינטראקציה ראשונית עם כל לקוח שמגלה עניין בהיעדר העמסה של תוכן רב אמור להיות קצר וקולע.
ברוב המקרים יכיל דף הנחיתה עיצוב עם תמונות וטקסטים בולטים במיוחד לגבי אותו מוצר, מחיר מבצע לזמן מוגבל או דברים אחרים שיכולים לעניין באופן מיידי את הגולש ויגרום לו להשאיר את הפרטים שלו.
הלקוח הפוטנציאלי יקבל בעיקר את הפרטים החשובים ביותר עבורו ויבצע פעולה מהירה של יצירת קשר בהשארת פרטי הטלפון או המייל שלו בטופס יצירת קשר שיופיע אף הוא על גבי דף הנחיתה.
חשוב בכל השלבים להשתמש בשירות עיצוב אתרים של אנשי צוות מקצועיים שמכירים ויודעים את העבודה בצורה מלאה.
זו הסיבה שדף נחיתה מוכרח גם להיות ממוקד במתן שירות ספציפי ולהתמקד בעיקר בקהל ייעודי ולא להתפזר.
בעזרת שימוש בעמוד נחיתה מקצועי ניתן יהיה להגדיל בצורה משמעותית את הסיכוי שהגולש ימשיך לגלוש ולהשאיר פרטים.
משמע שכל מסר שיהיה בדף, צריך לענות על כל צורך של הלקוח ולדבר בקצרה על היעילות שיקבל במידה יבחר במוצר.
כיצד לקוחות יחשפו לדף הנחיתה?
לאחר תהליך שם בניית דפי נחיתה לעסק שלנו נוכל לחשוף את העמודים שיצרנו באמצעות מספר אפיקים ביניהם: פרסום שיווקי ברשת, בגוגל (דרך מודעה ממומנת או קידום אורגני) או בפרסום קמפיין בפייסבוק או בכלל דרך רשימת תפוצה של אימיילים של משתמשים שמתעניינים במוצר, להם נשלח את הקישור לעמוד הנחיתה שניצור עבורם.
בקיצור, כל דרך תהיו מעוניינים שהלקוח יופנה ישר לדף הנחיתה על מנת למקסם את השיווק שאותו אתם מפרסמים.
ההמלצה שלנו היא שכדאי לייצר לכל שירות – דף נחיתה משל עצמו, זאת על מנת להגביר את אחוז ההצלחה.
אין צורך בעיצוב שונה עבור כל דף נחיתה, ניתן להשתמש באותה התבנית לייצור של מספק עמודי נחיתה ורק לדאוג להחליף את התוכן ואת התמונות עבורם, כך תוכלו בקלות ליצור עמודי נחיתה עם מטרות וקהל לקוחות שונים.
הנעה לפעולה ונגישות
כשהגולש מגיע לעמוד נחיתה ונחשף לכל המלל שרשמנוף, לתמונות המזמינות והעיצוב הייחודי והפרסומי שהכנו עבורו, השלב הבא הוא ליצור הנעה לפעולה שבסופה יתאפשר לו להשאיר את הפרטים שלו בדרך פשוטה ביותר.
בעזרת הצגה של מבצעים, מחירים מיוחדים וכותרות גדולות ומזמינות אנו נגרום ללקוח לרצות לשמוע עוד אודות השירות.
ללא תוכנית הנעה לפעולה אפקטיבית ומסודרת כמות הפניות מתוך הדף נחיתה שלנו יהיה נמוכות ואחוז ההמרה אף הוא.
חשוב לבצע שמירה של הפניות מהעמוד באמצעות מערך מסודר על מנת שיהיה ניתן לעקוב ולחזור לכל אותם הלקוחות הפוטנציאלים ולא לאבד אף לקוח שהשאיר את פרטיו.
באמצעות הנעה לפעולה ונגישות של העמוד נחיתה נוכל גם לסנן את הלקוחות שמגלים עניין רב בשירות לבין הלקוחות שנכנסו לדף הנחיתה בעיקר בשל סקרנות אולם לא זקוקים לשירות או למוצר.